stumpaaan

Alla inlägg under december 2010

Av Julia Somkallasstumpaaan - 30 december 2010 14:33

heeej e med kompisar i stan,


bloggar mera ikväll.


PS JAG HAR DUMPAT ADAM


kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 24 december 2010 10:23

heeeej heeej <3


God jul på er alla ! <3


Hoppas ni får en riktig trevlig julafton idag,


Jag kan inte fatta att det är idag, det är helt sjukt,


Igår: firade vi jul hos åsa & jonas, vi åt julbord & fikade


sen öppnade vi alla paket, jag fick ett presentkort & några goda krämer som luktade


gott av åsa & jonas, sen fick jag en jätte smink väska av min pappa,


& av min snälla lillasyster fick jag en lampa,


Jätte fin,


men mitt present kort försvann när jag skulle hem, så vi letade as länge,


till slut hade den fastnat i soffan,


Idag då,


Vaknade jag vid tio, kollade på ett program & har fått öppna ett


litet paket, ett till presentkort,


Super naajs <3


Ses kanske ikväll !


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 december 2010 12:23

heej heej ! <3


om 22 minuter, ska jag & amanda ta bussen till T**


Men vi hörs mer ikväll !


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 december 2010 11:25

heeeeej <3


Nu håller jag & amanda på att städa huset, vi ska överaska våran pappa,


snart ska jag till t** och möta mamma, vi ska handla


julklapp till pappa & äta lunch,


Sen ska pappa hämta mig & då ska jag hem och fixa mig,


För ja ska fira julafton med pappas nya tjej och hennes son,


Det ska bli super mysigt,


& imorgon ska vi fira julafton hos min släkt,


& på lördag med mamma,


men vi hörs nog senare,


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 22 december 2010 23:13

heeeej <3


Snart ska vi ta något julfoto,


Hehe jag ändrade min design lite,


 

älskarejjj meest <3


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 22 december 2010 18:55

heeeej <3


Jag är super glad,


jag har träffat adam idag, linn, victor & min lilla syrra följde med,


vi gjorde lite saker,


men vi hörs mer imorgon !


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 20 december 2010 08:22

heeej, :D

 

Nu sitter jag i datasalen iskolan,

 

Jag skulle ha  musik / drama / dans nu på morgonen,

 

Men den var typ inställd så jag har en halv timmes rast :D

 

Igentligen skulle jag få gå hemifrån samma tid

 

för linn har tappat mina nycklar,

 

Vi hörs ikväll ! §

 

Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 19 december 2010 13:18

heeej,:D


Tog en bild nyss som jag blev riktigt nöjd med,


 


Kyss §

Presentation


heej mitt namn är julia och jag är 13 år. Jag lever mitt liv med skilda föräldrar samt syskonen. I min blogg skriver jag om min vardag och fotar. för jag älskar att fota

Kyssar §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig !


Ovido - Quiz & Flashcards