stumpaaan

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia Somkallasstumpaaan - 31 mars 2011 21:18

heeej <3


Tänkte bara ge en hälsning att jag lever och är ledsen att jag inte har bloggat, Men det har varit fullrulle här jag har dansat och städat rummet, idag har precis duschat och nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite sen ska jag sova,


Vi ses imorgon ! <3


Kyssar § <3

Av Julia Somkallasstumpaaan - 30 mars 2011 19:52

En kompis till mig heter fia och älskar att skriva precis som jag så jag funderar på att göra en blogg, som jag bara har mina berättelser på, asså då blir det hur många som helst och vilka jag har skrivit,


Ska fundera på saken !


Kyssar §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 30 mars 2011 15:16

                


Bild bomb !

Av Julia Somkallasstumpaaan - 30 mars 2011 15:08

heeej ;) <3


Sitter i köket nu och letar efter en bra dam cykel, som jag ska kunna cykla på eftersom jag har växt ur den gammla, Idag har väl varit sådär, jag är iallafall glad över att det e sol och inge snö ute nästan, så jag har skinn jacka och sol brillor, snart ska jag dra till tbc med brudarna linn och lina ;) Jag ska ta med mig digitalkamerna och fota lite, för system kameran tar jag ju inte med mig till tbc, Vi ska handla lite för få fredag är det enhagen, Nu ska jag lyssna på lite musik och annat, vi ses senare ikväll,


Kyssar §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 29 mars 2011 16:46

Jag har inte träffat Micahel mer sen han räddat mig, Jag har berättat för Richard och han sa att vi ska säga att det är hans barn. mamma är överens om det oxå, Jag och Elin har blivit bästa vänner, Självklart har jag blivit tjock,jag är i 6 månaden just nu, det är det bästa som har hänt mig när och jag elin ligger i hennes elr min soffa och känner när barnen sparkar, vi har kollat vad vi ska få, Elin ska få en liten pojke och jag ska få en liten flicka, Elins man Kent som han heter är jätte trevlig och han och Richard umgås väldigt mycket, Jag & Elin brukar oftas shoppa tillsammans och leka med hennes son Joel på 1 år, Han är lik sin pappa, han har ljust lockigt hår med gråa ögon, Han är jätte söt, jag hoppas på att min lilla flicka ska få mina och min mammas ljus blåa ögon som kristaller, resten skiter jag fullständigt i ,

Jag längtar så mycket att min lilla bebis ska komma, Månader och veckor går, nu är jag väldigt tjock, Man ser iallafall att jag är gravid, 


jag sätter på lite brun mascara på ögon fransarna och hoppar in i bilen där elin sitter, Elin är i månad 7, Så Elins lilla pojke kommer en månad före min flicka, Men läkarna visste inte exakt, Elin gasar och vi kör mot " allt för din bebis "

jag hittar en spark dräkt som är ljus rosa som jag blir förtjust i jag köper lite kläder och Elin köper till både joel och lill killen, 


- snart är du ute tänker jag och klappar på magen


- jag har tänkt att joel ska gå på solegårdagiset säger Elin till slut


- vad kul där trivs han säkert svarade jag med ett leende

Av Julia Somkallasstumpaaan - 29 mars 2011 16:30

jag måste berätta det för michel, om jag inte berättar något kommer han ju att hata mig, men vad ska jag göra, ska jag bara gå och knacka på dörren och säga hej jag heter jenny och jag söker din man michael ? Herregud han är gift och jag är sambo, jag kan ju ha det med richard ikväll och säga att det är hans baby, Sluta tänka nu jenny det e klart att du inte ska ljuga för honom, om du nu ska ljuga är det bästa att säga sanningen, Men ska jag födda barnet då ? abort finns ju, jag kan ju bli av med babyn, jag ringer på en gång, hela jag darrade när jag slog nummret till mödrarvårdcentralen, De talade om för mig att jag skulle gå till apoteket och äta ett par tabletter så skulle jag få min mens strax, Jag tog min väska och åkte till apoteket, Händerna darrade när jag tog hämtade ut tabletterna, Bakom mig stod en kvinna med en baby i famnen och en stor mage, 


- ditt första barn eller sa kvinnan bakom mig


- ja men den ska ut


- varför då du är väl redo får en liten bebis i ditt liv, det är det bästa som har hänt mig svarade hon med ett leende


det var något speciellt med den där kvinnan så jag frågade om hon ville ta en fika och det ville hon gärna, hon ringde barnets pappa och han hämtade barnet, 

Den lilla bebisen som låg i hennes famn hette joel och var endast 10 månader gammal, Kvinnan själv hette Elin och var bara 24 år, så inte en kvinna direkt men hon såg lixom mogen ut, hon hade brunt hår som räckte ner till ryggraden det såg väldigt tjockt ut oxå, hon hade fylliga läppar och bruna ögon, Hon var lagom sminkad, lagom klädd, Hon såg mer vuxen ut än att vara ungdom,

Det visade sig att hon bodde i närheten av mig så jag följde med henne upp, vi fick bra kontakt och bestämde oss att träffas snart igen, 

Vi träffades flera gånger och veckorna gick, dagen var här nu och jag skulle göra abort, Det knackade på dörren och Elin steg in med en blommig klänning som slutade vid knäna,


- ärligt talat tycker inte jag att du ska göra abort vi ska ju nästan ha samtidigt vi kan ju gå på mamma saker tillsammans


Det var då jag bestämde mig att inte göra abort


del 5 kommer inom kort

Av Julia Somkallasstumpaaan - 29 mars 2011 15:11

 

Mamma <3

Av Julia Somkallasstumpaaan - 29 mars 2011 15:07

Ett stort grattis till dej mamma på din stora dag, 47 år är du nu, Jag älskar dej och kommer alltid att göra det. jag är glad att det var just du som födde mig och ingen annan, du e så lik mig, du vet precis vad jag gillar och du gillar samma sak. vi får as bra kontakt tillsammans, Jag kan prata med dig när jag víll om jag har gjort dumheter elr något, jag älskar dej, det snöar såklart som det alltid gör på din födelsedag


Ett stort grattis till dej mamma !


 

Presentation


heej mitt namn är julia och jag är 13 år. Jag lever mitt liv med skilda föräldrar samt syskonen. I min blogg skriver jag om min vardag och fotar. för jag älskar att fota

Kyssar §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig !


Ovido - Quiz & Flashcards