stumpaaan

Alla inlägg under april 2011

Av Julia Somkallasstumpaaan - 26 april 2011 12:16

heeej,


Jag mår si så där


jag kan ju inte direkt säga att jag är jätte glad.

Av Julia Somkallasstumpaaan - 26 april 2011 12:15

Jag vet inte vem du är längre........

Av Julia Somkallasstumpaaan - 25 april 2011 22:33

har gjort en video till linn idag <3



Kyssar §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 24 april 2011 21:32

heeej <333


sitter i bilen nu på väg hem, Jag sitter med datorn hehe )

Saknar er alla sjukt mycket, 


Ses imorgon elr ikväll


Kyssar §


Stolt fotograf <33  

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 april 2011 20:35

hej hej <33


har det super mysigt i sundsvall. imorgon kommer jag hem igen, Inte kuL !

Sorry att jag inte har bloggat något, men jag e upptagen. ni får stå ut, eftersom jag älskar sims 3 har jag startat en sims 3 blogg, så läs om ni vill,


www.juliasims3.bloggplatsen.se

Av Julia Somkallasstumpaaan - 21 april 2011 21:35

heeejj <33


Imorgon lämnar jag mitt hem och drar upp mot sundsvall, SKa bli super mysigt att komma bort från tråkiga ,,,,,

Idag hände något sjukt,


Jag & mamma är hos optiken och tittar på nya glasögonen till henne,

Då får jag syn på en maskin som jag vill testa, Då gör snubben det på mig och märker att min syn inte är som den ska, så jag får en tid hos optiken en kvart senare, jag väntar nervöst och mamam förvarnar mig att jag ska vara beredd att få glasögon, Jag får ännu mer panik, men när vi kommer in ditt får jag kolla i en apparat, det är då jag ser att jag inte kan se vissa små av bokstäverna, så jag gissar mig fram, När det var ett D såg jag det som ett O Och när det var ett G såg jag det som ett Q, och sen massa annat, Så hon berättade för mig att jag ska ha glasögon, inte läs glas ögon utan vanliga glasögon som jag ska ha varje dag, jag fick seriöst panik, och jag var kräsen när vi provade glasögonen, och nu har det blivit ett par jag är nöjd med,


   

Så ser dom ut, tog dom från google, eftersom mina inte här ännu och dom e guldiga <3


Kyssar §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 19 april 2011 23:25

Lite bränd i ansiktet <3


 

Av Julia Somkallasstumpaaan - 19 april 2011 23:17

   Jag som brunett, Undvik minen   Jag som mellan brunet   jag pussar min käraste hund <3   Jag för nåra dagar sen <3  Linn i sin rullstol i går, Ps hon har shorts på sig <3


Kyssar §

Presentation


heej mitt namn är julia och jag är 13 år. Jag lever mitt liv med skilda föräldrar samt syskonen. I min blogg skriver jag om min vardag och fotar. för jag älskar att fota

Kyssar §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig !


Ovido - Quiz & Flashcards