stumpaaan

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia Somkallasstumpaaan - 28 februari 2011 23:46

heeej alla sötnosar ! <3

Sitter och skypar med sötnosen linn nu, så jag messar lite med otto oxå, det e skönt att vi kan vara vänner, men nu ska jag bädda ner mej så vi ses väl imorgon


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 28 februari 2011 19:56

heeej <3


jag funderar sätta på lite klistermärken på min dator, för jag älskar klistermärken, asså min blogg börjar bli väldigt tråkig, så jag ska lägga till lite saker, ska börja lägga in dagens outfilt, men det tar vi sen,


igår färgade jag håret blondt, det blev inte riktigt blondt, det blev krit vit, rött och gult, jag liknade ett påskägg då, men nu börjar det ljusna och börjar bli blondt, men vi ska lägga in en ny färg för säkerhets skull, har precis ätit så vi ses senare,


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 28 februari 2011 17:19

heeej <3


Jag gick in på fjortis.se nyss, var med där när jag var typ 11 år, då var jag en liten wannabe fjortis, Så jag var tvungen att gå in i forum, och där satt jag och läste om en tjej, som inte var fjortis men klädde sig lite som en, asså hon hade brunkräm en sådär brun nyans, som e lagomt, och jävligt mycket mascara som e skit fint tycker jag, sen hade hon lite fontation på läpparna, 


Man e väl inte fjortis om man klär sej så ?


Svar: nej det e man inte , vissa vill klä sig såhär, 


och kläderna e ju olika, men jag tycker visa fjortisar e snygga, inte dom som e överdrivna, men dom som e lite, 


Darför tycker jag att alla ska knipa igen, 


Det sa hon !


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 26 februari 2011 22:16

heeej <3


Igentligen skulle jag färga håret, men den dumma färgflaskan räcker inte !


Jag blir så arg :@ aja pappa gör det på mej i morgon istället, idag har jag varit på skivmässa, jätte mysigt, vi hittade ingen pakerings plats så vi fick pakera på andra sidan gatan, jag köpte filmen sex and the city 2 och an education, båda e super bra, så jag har kollat på dom idag, Jag hade tänkt lägga in ett video inlägg på hur jag sminkar mej, men det pallar jag inte så ni får bilder och beskrivning istället, Sitter och skypar med linn på skype nu, så vi ses imorgon <3


Kyss §


Av Julia Somkallasstumpaaan - 25 februari 2011 17:38

heeej <3


sry att jag inte bloggade igår, men vi fick strömavbrott, så pappa fick tända ljus överallt, alla hållde sig till i vardagsrummet, ingenting funkade bara alla laptops så jag satt och kollade på film, men ljuset från datorn var jätte dålig så det gick inte att plugga ;( Så vi hade glosförhör idag men jag får göra dom nästa måndag, Nu sitter jag och spelar sims 3, så vi ses ikväll


Kyss §


  

Av Julia Somkallasstumpaaan - 24 februari 2011 16:51

heeej ! <3


förlåt förlåt förlåt


Asså jag tog en bloggpaus. men glömde totalt bort att säga det,


Ber hemskt mkt om ursäkt, har fått jätte mååånga och fina kommentarer så tack,


men tyvärr orkar jag inte svara på alla nu, för jag ska typ göra en ny design nu,


men vi ses senare, 


Kyss §


Presentation


heej mitt namn är julia och jag är 13 år. Jag lever mitt liv med skilda föräldrar samt syskonen. I min blogg skriver jag om min vardag och fotar. för jag älskar att fota

Kyssar §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig !


Ovido - Quiz & Flashcards