stumpaaan

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia Somkallasstumpaaan - 25 januari 2011 12:39

 heej på er alla !

Jag har fått ett meddelande om att jag ska blogga mera,


& jag försöker vill jag säga till er, Det e svårt när man har en blogg

men en av sina bästa kompisar, Men jag har ju skola på eftermiddagen oxå,


ska ha svenska nu


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 24 januari 2011 19:41

Heeej <3


har kommit hem nu, Har varit på läxhjälpen,


Naajs va ! 


Jag måste verkligen sluta äta goodis, Man vill ju inte rulla hem om några


månader,


Men vi hörs senare ! 


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 24 januari 2011 06:54

heeej på er ! <33


Vaknade nyss, Jag gjorde ett avtal i går med mamma,

En film gick på tv, så jag fick vara uppe till elva på ett vilkor,,

om jag vaknade sju imorgon,

hehe gick upp halv sju,så nu sitter jag här & bloggar,

Jag gick in till mammas rum och tände lampan & skrek god morgon,


Hehe as roligt


Men nu ska jag sminka mig bloggar senare i skolan elr innan jag går !


Kyss §

  

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 januari 2011 20:50

heej <3


Tänkte lägga in en bild på mej som blondin,


   Jag och emma för ett tagsen ! <3


Ps har inget puder elr ngt det var i somras jag var helt enkelt brun !!! <333


kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 januari 2011 20:33

heeej ! <3


förlåt blev lite upptagen med min & linns blogg,

men idag har jag duschat hunden,


När han såg att jag hade en handduk i handen & hund shampoo i andra,

Sprang han & gömde sej, Och om jag kom fram sprang han runt, Till slut tog jag hund godis och mutade men det gick inte, så till slut fick jag tag i han och fick lyfta upp hnm och lägga in honom i badrummet, där sprang han runt som en tok, jag jagade hnm och putade in hnm till duschen, Där stod han och skakade, Sen duschade jag hnm och tvättade, efteråt vart han glad han doftade så himla gott, Men nu ska jag väl ta en dusch och bädda ner mej,


                  


Från igår när jag var ute hela dagen med hnm,



      


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 januari 2011 12:45

heeej , :D


Vaknade nyss,


jag som skulle överaska gurra att komma till hans match, men jag försov mig och hinner tyvärr inte till den andra, ;(

Men nu ska jag kolla på alice i underlandet filmen, som går på bio


Kyss §

Av Julia Somkallasstumpaaan - 23 januari 2011 00:31

Du är en sol, du är en ängel, jag älskar dej så himla mycket att det inte går att beskriva med ord, Första gången vi sågs kändes det som kärlek vid första ögonkastet, Jag älskar dej sjukt mycket att jag skulle bryta ihop totalt om du gjorde slut, Jag vill bara vara hos dej varenda timme, varenda minut, varenda sekund, Känna dina andetag, Hålla din hand, kyssa dej på munnen & bara vara trygg i din famn, Baby jag hoppas på att vi ska kämpa, Kämpa för vårat förhållande, Jag har aldrig någonsing haft så här starka känslor för ngn, Älskar dej otroligt mycket, du betyder allt, 


Älskar dej sjukt mycket gurra


Kyss §   

Av Julia Somkallasstumpaaan - 22 januari 2011 23:32

Dagens sötnos & saknad e inget mindre än


  


Än linn,


( Klicka på bilden för att komma till våran blogg )

Presentation


heej mitt namn är julia och jag är 13 år. Jag lever mitt liv med skilda föräldrar samt syskonen. I min blogg skriver jag om min vardag och fotar. för jag älskar att fota

Kyssar §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakta mig !


Ovido - Quiz & Flashcards